Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Jar upcycling

Καλημέρα σε όλη τη γειτονιά.



Σήμερα σας έχω upcycling. Το project είναι να χρησιμοποιήσουμε μερικά από τα βαζάκια που σαν καλά κορίτσια φυλάμε όταν τελειώσει η μαγιονέζα. Εγω , επειδή είμαι το πιο καλό κορίτσι από όλα, έχω τρία ντουλάπια γεμάτα. Όχι ότι δεν τα χρησιμοποιώ. Να, δείτε το περασμένο Σαββατοκύριακο, έφτιαξα 63 βαζάκια σάλτσα ντομάτα από τις μυρωδάτες ντομάτες του Αυγούστου.





Καλά μην τρομάζετε - δεν θα σας πω πώς να εμφιαλώσετε σάλτσα. Εχω πολλά υπόλοιπα βαζάκια, οπότε πήρα άλλα τρία από το ντουλάπι και έφτιαξα αυτά.




Χρησιμοποίησα ακρυλικά χρώματα που πιάνουν παντού και ειδικά για το γυαλί, μπορείς να τα ψήσεις στο φούρνο, για να είναι ασφαλή ακόμα και για πλυντήριο πιάτων. Τα multi - surface satin paint της decoart. Έχουν πάρα πολλές αποχρώσεις για κάθε γούστο- εγώ πήρα τα τρια φλούο.

Δείτε το βίντεο, και πιστεύω να σας γαργαλήσουν τα χεράκια σας, να φτιάξετε κάτι.







Και μην ξεχνάτε να παίζετε μαζί μας στο scraps n pieces challenge blog και μπορεί να είστε ο τυχερός που θα κερδίσει το δωράκι του μήνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου