Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

The Mechanic's Journal

Αυτή τη φορά, ήθελα να φτιάξω ένα βαρύ βιβλίο steampunk, κάτι που θα είχε στην κατοχή του ένας μηχανικός να σχεδιάζει τις εφευρέσεις του και τις μυστήριες μηχανές του. Έβγαλα, λοπόν τα ακρυλικά μου και ξεκίνησα με burnt orange και λίγο warm white για να το ανοίξω. Και προς μεγάλη μου έκπληξη έφτιαξα με μια απλή κίνηση το χρώμα του δέρματος, σε μια καταπληκτική απόχρωση. Εντυπωσιάστηκα (μάλλον η μόνη είμαι βέβαια), γιατί ποτέ δεν έχω πετύχει τόσο φυσική απόχρωση. Και επειδή το χρώμα ήταν καταπληκτικό, το έβαλα για βάση του journal μου, κι ας μην κάνει δυνατή βάση.

Άρα το βιβλίο μου άλλαξε πορεία και έγινε γένους θηλυκού. Εξού και οι πεταλούδες και οι νότες στο background.

Και επειδή ένα τόσο ιδιαίτερο βιβλίο ήθελε και το αντίστοιχο  φινίρισμα, σκέφτηκα το κρακελέ.  Για πρώτη φορά επίσης δοκίμασα το καινούργιο κρακελέ ενός συστατικού της deco art σε βιβλίο. Με πολύ λεπτό στρώμα και μικρή ποσότητα, βγήκε αυτό το φοβερό αποτέλεσμα. Φοβόμουνα ότι τόσο λεπτό στρώμα θα "ξεφτάει", θα φύγει κομματάκι κομματάκι. Αλλά είναι εξίσου δυνατό με την πάστα.

Αυτά για το καινούργιο μου δημιούργημα. Σας φιλώ.






1 σχόλιο:

  1. Μυρτω οτι και να φτιαξεις ειναι τοσο τελειο ,να εισαι παντα καλα και τοσο δημιουργικη για να μας δινεις εμπνευση.Θαυμαζω ολες σου τις δημιουργιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή