Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Γλαστράκια

Το χρώμα για  μαυροπίνακα είναι ένα ειδικό χρώμα που μετατρέπει τις επιφάνειες σε μαυροπίνακα. Σιγά θα μου πείτε. Αλλά σκεφτείτε ότι ο μαυροπίνακας είναι μια μνήμη της δικιάς μας γενιάς. Έχουν πάψει πάρα πολλά χρόνια να χρησιμοποιούνται στα σχολεία, ακόμα και στη χώρα μας. Από κάτι αναχρονιστικό, λοιπόν, έχει γίνει απίστευτο design element. Ένα απλό search να κάνετε στο ιντερνετ θα δείτε πάρα πολλές ιδέες.

Εγώ χρησιμοποιώ αυτή την μπογιά, σε πολλές χειροτεχνίες από πέρσι, αφού πράγματι δίνει άλλο ύφος στις κατασκευές. Έχω φτιάξει μαυροπίνακα για το ψυγείο από χοντρό χαρτόνι, φορητό πίνακα με κιμωλίες πάλι από χοντρό χαρτόνι για τα πιτσιρίκια των φίλων μου, έχω βάψει βαζάκια από μαγιονέζα και τα έχω κάνει μολυβοθήκες κλπ κλπ Γενικά είναι ένα ευέλικτο, μοντέρνο και εύκολο υλικό, που μεταμορφώνει το πιο απλό αντικείμενο σε κάτι διαφορετικό.





Η φίλη μου η Αλίκη  ανέβασε μια εκπληκτική ιδέα στο TV crafts. Πήλινα γλαστράκια με αρωματικά φυτά, από τη σκοπιά του καλλιτέχνη. Και φυσικά ξετρελάθηκα.  Έφτιαξα για εμένα, για τη βαφτιστήρα μου που είναι πια μεγάλη για παιχνίδι, για τη νονά μου, για τις δασκάλες μας -  αφήστε που η αδερφή μου που ετοιμάζει βάπτιση, το βρήκε υπέροχη ιδέα για ντεκόρ στα τραπέζια της....Μια πολύ απλή χειροτεχνία, που το μόνο που χρειαζεται είναι λίγο γκέσο (και αυτό νερωμένο) και μπογιά μαυροπίνακα.



Παίρνουμε απλά πήλινα γλαστράκια, τα περνάμε πολύ νερωμένο γκέσσο και βάφουμε το πάνω μέρος με μπογιά μαυροπίνακα. Και είναι έτοιμα για να στολίσουν το σπίτι μας ή να δωθούν ως διαφορετικά, "ψαγμένα" δωράκια!


2 σχόλια:

  1. Πολύ ρομαντικο και όντως απο αλλη εποχη! Εγω δεν πρόλαβα μαυροπινακα, επειδη το λες εσυ Μυρτω μου σε πιστευω! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα τι γλκυκούλια! Είναι ιδανική ιδέα για κατεστραμένα και παλιά γλαστράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή