Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Οδύσσεια η αλλιώς Odyssey

Είχα μια παραγγελία εδώ και αρκετούς μήνες, που ήταν πολύ ασαφής. Και αυτό γιατί ήταν από τον άντρα μου, που ήθελε ένα journal να ταιριάζει σε μια συγκεκριμένη ιστορία, αλλά η περιγραφή που μου έδινε, ταίριαζε στον εαυτό του και όχι στον -ας τον πούμε- "ήρωα" της ιστορίας. 

Ήθελα να του το φτιάξω, αλλά δεν μου κόλλαγε τίποτα. Είχα πάθει total artist block. Έπαιρνα απόφαση να το ξεκινήσω και στην πορεία στράβωνε και έβγαινε κάτι άλλο. Να μην σας τα πολυλογώ, το έφτιαξα το βιβλίο του, αλλά μόνο όταν αγνόησα τις περιγραφές του. Έφτιαξα ένα βιβλίο που ταίριαζε στον ήρωα της ιστορίας του, και ως εκ θαύματος, ανακάλυψε ότι τελικά αυτό ήθελε, αλλά δεν το είχε σκεφτεί. Εμ γι αυτό πήρες καλλιτέχνη να στο φτιάξει καλέ μου! LOL

Το βιβλίο που θα σας δείξω σήμερα, είναι ένα από αυτά που ξεκίνησα γι αυτόν, αλλά στην πορεία πήρε το δικό του δρόμο, απόκτησε προσωπικότητα και όνομα και δεν με άφησε να ησυχάσω μέχρι να ζωντανέψει.  Το λένε "Odyssey" δηλ Οδύσσεια και είναι μέρος της σειράς μου "Waterways". Είναι από τα βιβλία που δύσκολα θα αποχωριστώ!






Θυμάστε χθες που σας είπα να έχετε το νου σας στο Scraps n Pieces? Κάτι γίνεται εκεί


Φιλιά και να δημιουργείτε - κάνει καλό!!!

Μυρτώ

2 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα πώς γίνεται σχεδόν πάντα οι άντρες να μη ξερουν τι θέλουν!!;;;!!! Αχαχα
    Πολύ όμορφο, Μυρτώ μου, το βιβλίο όπως το διαμόρφωσες εσύ τελικά!

    υγ. διεγραψα την απο πάνω λόγω λάθους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή