Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Handmade Christmas 2013 - Day 1

Τα Χριστούγεννα είναι προ των πυλών - είμαστε όλες χωμένες στη δημιουργία, για δωράκια, για εμάς ή ακόμα και για bazaar..... Εγώ έχω αποφασίσει φέτος , για τρίτη χρονιά, ότι όσα δωράκια κάνω, θα είναι χειροποίητα, από εμένα ή τις ταλαντούχες φίλες μου. Αυτό είναι και το νόημα του  "δίνω ",  στο πνεύμα των ημερών. Δωρίζω σε αυτόν που κάνω το δώρο την έμπνευση μου, το χρόνο μου και ένα αντικείμενο που φτιάχτηκε με αγάπη και γι αυτό έχει αξία.

Τέρμα, λοιπόν, οι πανικόβλητες βόλτες στα μαγαζιά για απρόσωπα δωράκια σε βολική τιμή. Μαζευόμαστε φίλες, μαζί με τα παιδιά μας, και περνάμε όμορφα, δημιουργώντας μοναδικά αντικείμενα και δωράκια.

Κι επειδή η ελληνική κοινότητα των χειροτεχνών όλο και πληθαίνει, και το scrapbooking, το art journaling και οι μικτές τεχνικές, έπαψαν να είναι άγνωστες λέξεις σε πολύ κόσμο, το δώρο μου σε όλες εσάς είναι μια σειρά Χριστουγεννιάτικα tutorial, που ευελπιστώ να σας εμπνεύσουν ή/και να σας λύσουν απορίες.

Το πρώτο είναι μια Χριστουγεννιάτικη κάρτα. Εύκολη αλλά εντυπωσιακή. Με Neocolors II και Big Shot.

Και σας έχω και μια έκπληξη (θα τσεκάρω πόσες διαβάζετε το μπλογκ μου, χιχιχι). Για τους αναγνώστες μου, κουπόνι 20% στην κατηγορία "Χριστουγεννα" στο Scraps n Pieces.  Στο check out βάλτε τον κωδικό MYRTO20

Καλές δημιουργίες!

6 σχόλια:

  1. Φανταστκή η καρτα Μυρτώ !!!! Λατρεύω το μπλε με το καφέ!!....σούπερ η τεχνική με το νερόχρωμα και το big shot, δεν εχω λόγια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβερη Μυρτω!!!!!Πολυ μ 'αρεσε!Σ ευχαριστούμε για το tutorial!Και την εκπληξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστούμε για το tutorial! Αχ παλι σε πειρασμούς με βάζεις!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. φοβερή τεχνική και η κάρτα τέλειαααα!!!! Ευχαριστούμε Μυρτώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή