Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Curio box or distress ink storage

Όλα ξεκίνησαν από τη φίλη μου την Αλίκη, το "ψαχτήρι" της παρέας, που βρήκε στο Pinterest, αυτή την πολύ όμορφη μεταμόρφωση, μιας απλής συρταριέρας από MDF



Προχθές το βράδυ, λοιπόν, ξεκίνησα να μεταμορφώσω αυτή την ξύλινη συρταριέρα, σύμφωνα με την αποπάνω φωτογραφία για να το φτιάξω δείγμα για το μάθημα που μου ζήτησε η φιλενάδα μου. Είχα στο μυαλό μου, μετά  να βγάλω τα συρταράκια και να τα κάνω μολυβοθήκες και να χρησιμοποιήσω τα άδεια κουτάκια σαν θέση για τα distress inks μου, αφού  το κάθε κουτάκι χωράει 6 distress. 
                                   


Όσο πέρναγα το primer,  σκεφτόμουνα ότι την από πάνω τεχνική την έχω κάνει πολλές φορές. Αφού ούτως ή άλλως θα πέρναγα το warm white από πάνω και δεν θα φαινόταν πολλά πολλά, δεν θα πείραζε να παίξω λίγο στην αρχή. Προσέξτε, ακόμα ήμουν πολύ πειθαρχημένη, γιατί το είχα υποσχεθεί στη φιλενάδα μου , ότι το από πάνω θα φτιάχναμε, και ξέρω ότι τα δικά της γούστα είναι clean and simple.

Και μετά ξεχάστηκα με τα χρώματα,  και layer στο layer, βγήκε αυτό 





Και σαν να μην έφτανε αυτό, σκέφτηκα, ότι μια συρταριέρα καλή είναι, αλλά δύο είναι ακόμα καλύτερες! Οπότε κόλλησα άλλη μια από πάνω. Και το ένα έφερε το άλλο, και μετά δεν μου πήγαινε το χέρι να περάσω το warm white, αλλά τρωγόμουνα να του βάλω κανένα μεταλλικό στοιχείο. Και βγήκε αυτό



Και τρεις μολυβοθήκες, από τα συρταράκια που αφαίρεσα



Και τώρα, μου φαίνεται ότι πάλι δεν έχω θήκη για τα distress, αφού φαντάζομαι το κάθε κουτάκι σαν μια σκηνή από Curiosity box. Αφήστε που τελικά δεν έφτιαξα και αυτό που μου ζήτησε η φιλενάδα μου. 



Όμως είχα καιρό να φτιάξω κάτι χωρίς να είναι παραγγελία (καλά κάνω ότι δεν σας ακούω, ότι κι αυτό παραγγελία ήτανε) και το ευχαριστήθηκα πολύ. Ακούω ψήφους. Να το κάνω θήκη για distress ή Curiosity box? Και το μάθημα? Να το δείξω έτσι ή να κάνω αυτό που μου ζήτησαν? Είδατε διλήμματα που έχει η ζωή!!!!!



3 σχόλια:

  1. ειναι υπεροχοοοοο!!!!! εγω θηκη για τα distress θα το εκανα!!! ταιριαζει τοσο πολυ !!!!!!! και μην το πειραξεις με λευκο !!! αστο ετσι !!!!!! πωωω ρε μυρτω πραγματικα σε ζηλευω !!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν υπάρχεις βρε Μυρτώ μου! τι έφτιαξες πάλι!..ερώτηση, πόση ώρα σου πήρε? απίστευτη δουλειά...
    Εγώ πάντως εξακολουθώ να θέλω μάθημα με το άσπρο!! χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό να γίνει ένα υπέροχο στολίδι μεσ' το σπίτι σου.... με μικρές αγαπημένες φωτό (το curiosity box) και άσε τα distress inks για το επόμενο που θα φτιάξεις!! χι χι χι !!!
    Είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή