Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Δωράκια - Βιβλία Συνταγών

Ένα από τα λίγα πράγματα που έχω από τη γιαγιά μου, και το πιο αγαπημένο μου θυμητάρι, είναι ένα βιβλίο με συνταγές. Συνταγές της οικογένειάς μας, φαγητά που θυμίζουν γιαγιά, οικογενειακά τραπέζια, Χριστούγεννα και γιορτές, συνταγές που συγκέντρωσε και έγραψε η ίδια η γιαγιά, για να μην ξεχάσουν οι κόρες της να μαγειρεύουν όπως αυτή.
Όταν, λοιπόν, μια μανούλα από την Αμερική μου ζήτησε να φτιάξω ένα τέτοιο βιβλίο για την κόρη της που ετοιμάζεται ανοίξει δικό της σπιτικό , σκέφτηκα πόσο όμορφο θα ήταν και η δικιά μου κόρη να έχει από τη γιαγιά της (που είναι εκπληκτική μαγείρισσα) το δικό της βιβλίο. Έτσι μαζί με το βιβλίο της οικογένειας Spencer, έφτιαξα και το βιβλίο της Γιαγιάς Αρετής και μερικά ακόμα, αφού πιστεύω ότι είναι καταπληκτικό δώρο για τις γιορτές, και ξέρω αρκετές μανούλες και γιαγιάδες που θα το εκτιμούσαν πολύ.


Το κάθε βιβλίο έχει 60 σελίδες, οι δεξιές όλες διακοσμημένες, είναι δεμένο με όμορφη εξωτερική ραφή και διακοσμημένο σύμφωνα με τα χρώματα και το θέμα. Η ετικέτα του μπορεί να γράφει, το όνομα του παραλήπτη ή τον τίτλο που θέλετε , και έρχεται σε συσκευασία δώρου.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου