Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Emboidery hoop project- Orb tutorial

Γειά σου μπλογκοπαρέα.

Επιτέλους στρώθηκα να σας κάνω το tutorial για το πώς έφτιαξα τα orbs που έχω στο studio μου. Ξέρω, σας το εχω υποσχεθεί πάνω από μήνα, αλλά τον τελευταίο καιρό η ζωή καλπάζει και δεν προλαβαίνω τίποτα από ότι υπόσχομαι. Οπότε απλά σταμάτησα να υπόσχομαι και κάνω ότι προλαβαίνω!

Λοιπόν, κάπου στο pinterest είχε πάρει το μάτι μου κάτι απίθανα πανάκριβα orbs από το Barnes and Nobles (πάντα ζηλεύω τα πράγματα τους, απλά είναι απλησίαστα ). Όταν, λοιπόν έπεσαν στα χέρια μου τα καινούργια stains της deco art, αποφάσισα ότι είχε έρθει η ώρα τους. 



Όλο το project χρειάζεται τελάρα για κέντημα, κάποιο stain, βίδες ή διπλόκαρφα και ένα τρυπανάκι (κάνει και χειρός).



Εννοείται ότι όχι μόνο δεν είχα τελάρα για κέντημα, αλλά δεν είχα ιδέα ότι σε κάθε συσκευασία εχει 2 (το εξωτερικό και το εσωτερικό) και έτσι πήρα πολλά. Εσείς χρειάζεστε 2 από το κάθε μέγεθος που θα διαλέξετε.

Περνάτε με ένα πινελάκι το κάθε τελάρο με το stain, για να του δώσετε αυτή την όψη του παλιού ξύλου. Εγώ χρησιμοποίησα την καρυδιά (walnut), αλλά τα stains της deco art, βγαίνουν επίσης σε δρυ (oak) και σφεντάμι (maple)


Αφού στέγνωσαν, χρησιμοποιώντας το σφιγκτήρα που ήδη έχουν, έβαλα το ένα τελάρο μέσα στο άλλο.


Έτσι έφτιαξα το σκελετό μου. Μετά έβαλα και τα άλλα δύο κομμάτια όπως τα ήθελα, και στα σημεία τομής έκανα τρύπες με το τρυπανάκι μου και τα σταθεροποίησα με βίδες . 



Μπορείτε να βάλετε και διπλόκαρφα, αλλά εγώ δεν είχα αρκετά, και φυσικά δεν περίμενα την άλλη μέρα να πάω για ψώνια!!


Και είναι έτοιμο. Τόσο απλά.


Το όλο project, μαζί με την αλυσίδα και το γάντζο  με τα οποία τα κρέμασα, μου στοίχισε 17 ευρώ, ενώ η τιμή  του ενός στο κατάστημα ήταν πάνω από 40 δολλάρια. Not bad , ε?


Ελπίζω να σας εμπνεύσει το εύκολο αυτό project και να το δοκιμάσετε κι εσείς. Εγώ πάντως , με την ευκαιρία του νέου studio, κατάλαβα ότι το home decor δεν θέλει τρελλά λεφτά. Θέλει όρεξη και κέφι!

11 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο!!! Αλλά εγώ έχω κολλήσει και με τα τελάρα - χώρισμα!!! Αυτό είναι το σπίτι σου Μυρτώ; Πολύ τύπικο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι Κυριακούλα. Είναι το καινούργιο μου studio

      Διαγραφή
    2. Πολύ ωραία να δουλεύεις σε τέτοιο περιβάλλον! Μπράβο σου!

      Διαγραφή
  2. φοβερή ιδέα! ευχαριστούμε Μυρτώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο το tutorial, τέλεια ιδέα και από κοντά είναι ακόμα καλύτερα.... Πιστέψτε με.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά καταπληκτικό Μυρτώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαιρετικη ιδεα! Απιθανο project! Γεια στα χερια σου, Μυρτώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τελειο,μηπως μπορεις να μου πεις απο που πηρες τα τελαρα και ποσο κοστισανε; ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή