Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Albums με coptic stitch

Η καινούργια μου σειρά albums με coptic stitch. Από ευχολόγιο γάμου, βιβλίο μαιευτηρίου , βάφτισης ή πάρτυ, μέχρι φωτογραφικό αλμπουμ, βιβλίο για αποκόμματα, λέυκωμα για στιχάκια ή αφιερώσεις από τους κολλητούς στο σχολείο, για doodling, σχέδια ή απλά ημερολόγιο, ταιριάζουν σε όλες τις περιπτώσεις.

Τα βαφτιστήρια μου ήδη μου παράγγειλαν τα δικά τους για το Πάσχα, με εξώφυλλο της προτίμησης τους και το όνομα τους επάνω. Αν θέλετε ένα και για τα δικά σας βαφτιστήρια, πιτσιρίκια ή και για εσάς, ρίξτε μια ματιά στο μαγαζί μου στο ETSY ή επικοινωνήστε μαζί μου για να φτιάξουμε ένα στα χρώματα που θέλετε.









1 σχόλιο:

  1. Πάρα πολύ ωραία Μυρτώ! Όπως ίσως φαντάζεσαι, το αγαπημένο μου είναι αυτό με τις καρδούλες και τους κύκλους, χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή